poniedziałek, 4 lutego 2013

Pierwsze koty za ploty - start Amani w USA! :)

Witam serdecznie na moim blogu! :)

Pomysl utworzenia bloga dlugo chodzil mi po glowie, jednak dopiero teraz, pod wplywem przyplywu bardzo pozytywnej energii, postanowilam zrealizowac ten plan.

Moje zycie ostatnio bardzo sie zmienia, zaczelam calkiem nowy rozdzial - wyjechalam do USA.
12-12-12r. - ta data juz zawsze bedzie dla mnie przelomowa. Po raz kolejny wyladowalam na amerykanskiej ziemi, tym razem z mysla, ze (jesli wszystko dobrze pojdzie) stanie sie moim nowym domem.

Chcialabym moc gdzies zachowac te chwile, by wracac do nich w przyszlosci. Troche na pamiatke, troche, by usystematyzowac wydarzenia, ktore dzieja sie ostatnio w bardzo szybkim tempie oraz aby pokazac innym kawalek swiata, ktory mam przyjemnosc tutaj odkrywac :)

A jesli przy okazji okaze sie, ze w oczach czytelnikow moj blog wyda sie interesujacy, to zapraszam do sledzenia moich postow! :)
 

6 komentarzy:

  1. Będę śledzić z zainteresowaniem, pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, Onyks!!!! :* rowniez pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Ja 12-12-12 miałam interview w Warszawie i 29-12 po raz pierwszy i na dobre wylądowałam w USA :) Bloga będę śledziła na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, gratulacje! :) zamierzasz prowadzic blog? zapraszam!

      Usuń